SP11

Idź do spisu treści

Menu główne:

Z radością informujemy, że w rankingu szkół podstawowych, opublikowanym przez Gazetę Lubuską 03.2014r., zajęliśmy I I miejsce w województwie Lubuskim.



sekretariat AkademiiTalentów : tel. 68 323 72 46.
NIP 973-104-44-88

Inspektor ochrony danych:
Natalia Gmurek
tel. 880 100 339
adres email:
inspektor-ng@cuw.zielona-gora.pl

Inspektor Ochrony Danych udziela wyłącznie informacji o ochronie danych osobowych.
Prosimy nie zwracać się do Inspektora Ochrony Danych w  innych sprawach związanych z działalnością szkoły.




Wpisano:13.10.2018r.
Informujemy, że od dnia 14.10.2018r.  wszystkie aktualności dotyczące szkoły będą umieszczane na stronie przedszkola
tutaj:

Wpisano:11.10.2018r.
W piątek 28 września 2018 r. uczniowie klas 3-6 wzięli udział w VIII Światowym Dniu Tabliczki Mnożenia.
Tytuł Eksperta Tabliczki Mnożenia zdobyło prawie 300 uczniów oraz kilku pracowników naszej szkoły. Gratulujemy!!!
Konkursy przeprowadzili nauczyciele matematyki w swoich klasach. Natomiast patrol egzaminatorów, w składzie Julia i Klara z kl. 4h, przepytywał dorosłych.
Wszyscy Eksperci Tabliczki Mnożenia otrzymali Certyfikaty, a nauczyciele uwiecznili ich na zdjęciach.


Wpisano:09.10.2018r.
Szanowni Państwo!
Trwa nabór zgłoszeń do drugiej edycji Enei Akademii Talentów. Chętni mogą zgłaszać się do 15 października.
Fundacja zaprasza utalentowanych uczniów szkół podstawowych (od V klasy wzwyż) i gimnazjów, którzy mają udokumentowane osiągnięcia  i rozwijają swoje talenty  w nauce, sztuce lub sporcie.
Młodzi ludzie otrzymają stypendia w wysokości 3000zł.
Zainteresowani mogą zgłaszać się wyłącznie przez stronę internetową : www.enea.pl/pl/akademiatalentow.
Finaliści będą mieli za zadanie przygotować film, w którym pokażą swój pomysł na wykorzystanie stypendium.
Zwycięzców poznamy 21 stycznia 2019r. , wybierze ich jury oraz internauci.

W dniach 16-17.10. 2018r. odbędzie się s
potkanie profilaktyczne dla uczniów klas 0-IV szkoły podstawowej ,, Bezpieczny uczeń",realizowane w ramach wojewódzkiego programu profilaktyki ,,Lupo”.
Pogadankę poprowadzi aspirant  Rafał Biegała.


Wpisano:08.10.2018r.
W Wolsztynie w niedzielę, 30 września odbył się ostatni, 10 etap wyścigu z cyklu „Grand Prix Kaczmarek Electric MTB 2018”. Na czterech dystansach dobrze spisali się Lubuszanie.
W konkurencji Młodzik (10 km) drugi był Arkadiusz  Charczuk z klasy 7e. Gratulujemy sukcesu.

Nasza szkoła realizuje trzy projekty dofinansowane w ramach konkursu grantowego Narodowego Banku Polskiego:
„My Polacy
niepodlegli, przedsiębiorczy.”  W województwie Lubuskim tylko 4 projekty uzyskały akceptację komisji konkursowej, z tego 3 będą realizowane w naszej szkole:
1.
Rozwój techniki znani uczeni ostatniego 100-lecia Polski.
2.Zielona Góra- miasto patriotyzmu dnia codziennego.
3.My, Polacy niepodlegli ,przedsiębiorczy.
To duże wyróżnienie dla szkoły i ciekawe zajęcia dla uczniów.
W ramach projektów przeprowadzone zostaną warsztaty dla uczniów klas 4-8:
1.  Polska gospodarka w statystyce .
2.  Warsztaty dziennikarskie prowadzone przez dziennikarkę radiową oraz redaktora lokalnej gazety.
3.  Spotkania z ciekawymi ludźmi , naukowcami.
4.  Zajęcia praktyczne oparte na przeprowadzeniu eksperymentów i doświadczeń przybliżającym uczniom elementy wiedzy w zakresie fizyki, chemii i astronomii oraz wiele innych ciekawych  przedsięwzięć.
Zachęcamy również do udziału w konkursach. Na zwycięzców czekają nagrody.
Plakat tutaj:

Zapraszamy na warsztaty z Sensoplastyki podczas których będziemy uwalniać nasze zmysły. Zajęcia odbędą się we wtorek 9.10 o godzinie 17 00.
Zapisy do 8.10 u p.M.Wiśniewskiej Fedurek sala 310b oraz p.Ani Harli. Zapraszamy na radosne i kolorowe brudzenie się.

Uczniowie  i rodzice klas IV-VIII !
W listopadzie 2018   na terenie szkoły   odbędzie  się pierwszy etap wojewódzkich konkursów przedmiotowych.
Terminy konkursów szkolnych:
Konkurs Przedmiotowy z Historii – 9 XI 2018 r ( piątek) –   godz. 8.00, s.117,322, 112
Konkurs Przedmiotowy z Geografii –  20 XI 2018 r (wtorek) – godz. 8.00, s. 112, 113
Konkurs Przedmiotowy z Języka Niemieckiego- 21  XI 2018 r (środa)  godz. 8.00, s.112, 113
Konkurs Przedmiotowy z Matematyki –   23 XI 2018 r (piątek)– godz. 8.00 s.117s. 112,s.320
Konkurs Przedmiotowy z Fizyki –  26 XI 2018 r (poniedziałek)– godz. 8.00, s.212, 310
Konkurs Przedmiotowy z Chemii  –   27 XI 2018 r (wtorek)– godz. 8.00, s.112, 113
Konkurs Przedmiotowy z Języka Angielskiego-28 XI 2018r (środa)–  godz. 8.00,s.112, 113
Konkurs Przedmiotowy z Biologii  –   29 XI 2018 r (czwartek)– godz. 8.00 s.112,117
Konkurs  Przedmiotowy z Języka Polskiego-30 XI 2018 r (piątek), godz. 8.00 s.117,322,112

Podstawowe informacje:
1. Uczestnikami konkursu mogą być uczniowie klas IV-VIII SP 11.
2. Uczeń ma prawo przystąpić do każdego konkursu organizowanego w szkole.
3. Do 22 października 2018 r uczniowie zgłaszają  nauczycielom uczącym danego przedmiotu  chęć udziału w konkursie.
4. Testy i zadania konkursowe do etapu szkolnego przygotowują  i sprawdzają szkolne komisje konkursowe powołane Zarządzeniem Dyrektora Szkoły z  8 października 2018 r.
5.  Dla uczestników, którzy z różnych przyczyn nie przystąpią do Konkursu
w wyznaczonym dniu, nie przewiduje się dodatkowego terminu konkursu.
6.  Do zawodów rejonowych awansują uczniowie, którzy w zawodach szkolnych uzyskali nie mniej niż 85% punktów możliwych do zdobycia.
7. Wyniki uczniów zostaną podane na stronie internetowej szkoły najpóźniej 3 dnia  po przeprowadzeniu konkursu, natomiast  lista osób zakwalifikowanych do etapu rejonowego ogłoszona zostanie na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim do 11 grudnia 2018r.
8. Prace konkursowe udostępnia się do wglądu uczestnikom lub ich rodzicom (prawnym opiekunom), na ich indywidualny pisemny wniosek, skierowany do dyrektora szkoły– trzeciego dnia od ogłoszenia wyników (licząc dni robocze), w godzinach od 800 do 1400. Udostępnienie pracy odbywa się w szkole w  obecności  dyrektora  szkoły (albo upoważnionych przez niego osób) i trwa do 20 minut. Wgląd do pracy konkursowej nie obejmuje możliwości fotografowania lub kopiowania pracy.
9. Przystąpienie do Konkursu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestników na potrzeby organizacji Konkursu, w tym publikowania wyników na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim. Uczestnik ma prawo dostępu do treści swoich danych, do ich poprawiania oraz do żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych. Żądanie zaprzestania przetwarzania swoich danych jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w Konkursie
Szczegółowe informacje dotyczące regulaminu konkursów, uprawnień laureatów oraz przykładowe testy z lat poprzednich znajdą Państwo na stronie :
http://ko-gorzow.edu.pl/regulaminy-konkursow-przedmiotowych-organizowanych-przez-lubuskiego-kuratora-oswiaty-w-roku-szkolnym-2018-2019/
Zapraszamy zainteresowanych uczniów o zgłaszanie się do nauczycieli przedmiotów.

Regulamin konkursu przedmiotowego z matematyki tutaj:
Regulamin konkursu przedmiotowego z Języka polskiego tutaj:
Regulamin konkursu przedmiotowego z biologii tutaj:
Regulamin konkursu przedmiotowego z chemii tutaj:
Regulamin konkursu przedmiotowego z fizyki tutaj:
Regulamin konkursu przedmiotowego z geografii tutaj:
Regulamin konkursu przedmiotowego z Języka angielskiego tutaj:
Regulamin konkursu przedmiotowego z Języka niemieckiego tutaj:
Regulamin konkursu przedmiotowego z historii tutaj:

Informujemy, że konsultacje z p. Anną Ciesielską odbędą się 10.10.2018r. o godz.16.30 w sali 116.

Wpisano:05.10.2018r.
Kalendarz roku szkolnego tutaj:

Wpisano:03.10.2018r.
W dniu 16.10.2018r. o godz. 17.00 w sali stołówki Akademii Talentów odbędzię się Święto Pierwszaka. Dzieci z klasy pierwszej złożą ślubowanie i zostaną pasowani przez p. Dyrektor na ucznia.
Pierwszoklasistów obowiązuje strój galowy.


Wpisano:02.10.2018r.
Klub Wolontariusza "Pomagacze" i Samorząd Szkolny postanowił się włączyć w akcję Fundacji Redemptoris Missio "Czary mary okulary"
Zbieramy:
okulary używane (w dobrym stanie) plusy i minusy, ważne aby nie były cylindryczne,
okulary nowe (te do czytania)
Akcja trwa do 10 października!
Okulary można przynosić do pokoju nauczycielskiego w SP 11 i AT  lub przekazać dla opiekunów Klubu Wolontariusza lub Samorządu Szkolnego.

Wpisano:01.10.2018r.
Europejski Tydzień Świadomości Dysleksji 2018

Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów klas IV-VIII Naszej Szkoły do udziału
w obchodach Europejskiego Dnia Świadomości Dysleksji. W tym roku akcja odbywa się pod hasłem Motywacja w dysleksji: nasze mocne strony.
Zachęcamy Was do szczególnej aktywności od pierwszego do piątego października 2018 r.
Zapraszamy wszystkich uczniów klas IV-VIII do zmierzenia się z kolorowymi zadaniami i udziału w konkursie literackim.
Szczegółowe informacje tutaj:


W sobotę wolontariusze z Naszej szkoły już po raz kolejny włączyli się do Ogólnopolskiej Kampanii Pola Nadziei aby wesprzeć polskie hospicja oraz być blisko tych którzy tej pomocy potrzebują.

Wpisano:27.09.2018r.
Informujemy, że konsultacje dla Rodziców odbędą się w dniach 01.10-05.10.2018r. Szczegółowy grafik tutaj.


Zapraszamy uczniów klas 7-8 do udziału w kolejnej edycji projektu dofinansowanego przez fundację mPotęga z mBanku.
W ramach projektu wraz z uczniami klas 7-8 zostaną przygotowane dwa matematyczne pokoje typu Escape
room . W pokojach uczniowie będą mieli za zadanie rozwiązać szereg zagadek matematycznych,zdobywając kod otwierający sejf. Przygotowanie Escape room będzie poprzedzone cyklem zajęć (warsztatów), podczas których grupa 10 uczniów z klasy 7 i 10 uczniów z klasy 8 przygotują scenografię, scenariusz i zagadki do rozwiązania.
Na zakończenie projektu dla uczniów klas 7-8 zostanie zorganizowany konkurs filmowy pt. „Ciekawe zagadki matematyczne”.
Zapraszamy do udziału.

plakat tutaj

Wpisano:26.09.2018r.
OBIADY W MIESIĄCU PAŹDZIERNIKU 2018r.
Klasy I – II uczące się w budynku  Akademii Talentów

ul. Rzeźniczaka 1
Rozpoczęcie żywienia w dniu 01-10-2018.
Koszt obiadów w  miesiącu październiku
Koszt jednego obiadu: 4,00 zł.
23 dni X 4,00 zł. = 92,00 zł.
Ważne: Wpłaty dokonywane po terminie wyznaczonym przez szkołę, będą zwracane na konto wpłacającego !
Wpłaty na obiady przyjmowane są TYLKO na konto szkoły.
Zespół Edukacyjny nr 9
ul. Spawaczy 3 D, 65-119 Zielona Góra
Bank PKO BP S.A nr : 35 1020 5402 0000 0202 0379 0771
Termin wpłat : do 10.
10. 2018 r.  W przypadku braku wpłaty od 11-10-2018 dziecko nie będzie mogło korzystać z żywienia.
Ważne:  W tytule przelewu proszę podać koniecznie: imię i nazwisko dziecka,  klasa.
Jeżeli dziecko nie będzie jadło we wszystkie dni w miesiącu, proszę podać, bez których dni jest wykupowany obiad.
Odpisy za KAŻDY dzień  można zgłaszać co najmniej dzień wcześniej do godziny 9.00 u intendenta szkoły pod numerem telefonu 723998705. Informację można przekazać także w formie sms.

Informacja o uwzględnionych odpisach za miesiąc wrzesień , dostępna będzie w sekretariacie AT pod numerem telefonu 68 323 72 46
od 05-10-2018
r.

Wpisano:24.09.2018r.
Z radością informujemy, że uczennica klasy 6 Zuzanna Buldyk reprezentowała naszą szkołę oraz miasto Zielona Góra podczas  Europejskiego Festiwalu Sportu w Zittau
i zajęła
1 miejsce.
Gratulujemy!


W
Mistrzostwa Miasta w Sztafetowych Biegach Przełajowych Dziewcząt Reprezentacja Szkoły zajęła II Miejsce.
Gratulujemy!

Wpisano:21.09.2018r
Szanowni Rodzice!
Informujemy, że

1.Wpłaty na Radę Rodziców należy dokonywać na konto :
Rada Rodziców
przy Zespole Edukacyjnym nr 9
ul. Spawaczy 3d 65-119 Zielona Góra
40 1320 1016 7750 0636 2000 0001
w opisie Imię nazwisko dziecka , klasa

2.Wpłaty na ubezpieczenie uczniów:
Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group:
73 1240 6957 7008 2200 1015 0058
kwota 43 zł.
Wpłaty na ubezpieczenie dziecka należy realizować na konto  w TU Compensa SA podane na polisie.
W tytule przelewu prosimy podać nr polisy Polisa typ 184 nr 001015005, imię i nazwisko dziecka oraz klasę.
Opłaty należy wnosić do 30 września 2018r.
Potwierdzenie wpłaty oraz wypełniony druk (oświadczenie indywidualne owu compensa nnw) prosimy przekazywać do  wychowawcy.
Nr polisy, oświadczenie indywidualne OWU Compensa NNW oraz ogólne warunki ubezpieczenia znajdą Państwo w
zakładce "Ubezpieczenia" u góry strony.

Wpisano:19.09.2018r.
OBIADY W MIESIĄCU PAŹDZIERNIKU 2018 R
Klasy II
VIII uczących się w budynku Szkoły   Podstawowej nr 11
ul.Spawaczy 3D
Wpłaty na obiady przyjmowane są TYLKO na konto szkoły.
Koszt obiadów w  miesiącu październiku 23 dni ;
Koszt jednego obiadu:  5,08 zł.
23 dni X 5,08 zł. = 116,84 zł.   
Ważne:  Wpłaty dokonywane po terminie wyznaczonym przez szkołę, będą zwracane na konto wpłacającego !
WPŁATY ZA OBIADY NA KONTO SZKOŁY
Proszę dokonywać w terminie:  19.09
26.09. 2018 r.  na konto szkoły:
Zespół Edukacyjny nr 9
ul. Spawaczy 3 D, 65-119 Zielona Góra
Bank PKO BP S.A nr : 35 1020 5402 0000 0202 0379 0771
Ważne:  W tytule przelewu proszę podać koniecznie: , imię i nazwisko dziecka,  klasa,  ilość dni obiadowych, jeżeli dziecko nie będzie jadło we wszystkie dni w miesiącu, proszę podać ,bez których dni jest wykupowany obiad.

Wpisano:13.09.2018r.
Informujemy, że
17.09.18r. o godz. 18.00 w sali 112 odbędzie się spotkanie przedstawicieli Rady Rodziców.


Wpisano: 05.09.2018r.
Informujemy, że zebrania z Rodzicami odbedą się w dniach 11-12.09.2018r.
Grafik spotkań tutaj:



4.09.2018 r. (wtorek)
odbyła się akcja „BEZPIECZNY POWRÓT DO SZKOŁY”. odbyły się pogadanki o bezpieczeństwie w drodze do szkoły z uczniami
Wyjścia klas na miejsca szczególnie niebezpieczne
oraz konkurs na plakat dla klas V-VII na lekcjach plastyki pt. „Jestem bezpieczny bo jestem widoczny” .

Godziny pracy kasy szkoły :
Poniedziałek: 7.30 - 11.00
14.00 – 15.30
Wtorek: 7.30 - 11.00
14.00 – 15.30
Środa: 7.30 - 11.00
14.00 – 15.30
Czwartek: 7.30 - 11.00
14.00 – 15.30
Piątek: : 7.30 - 11.00
14.00 – 15.30




OBIADY W MIESIĄCU WRZEŚNIU 2018 R
Klasy I – II uczące się w budynku  A
kademii Talentów
ul. Rzeźniczaka 1

Rozpoczęcie żywienia w dniu 06-09-2018.

Koszt obiadów w  miesiącu wrześniu ( od  06.09 )
Koszt jednego obiadu: 4,00 zł.
17 dni X 4,00 zł. = 68,00 zł.

Ważne: Wpłaty dokonywane po terminie wyznaczonym przez szkołę, będą zwracane na konto wpłacającego !
Wpłaty na obiady przyjmowane są TYLKO na konto szkoły.
Proszę dokonywać w terminie:  31.08 – 10.09. 2018 r.  na konto szkoły:
Jednak dzień , kiedy wydany będzie obiad, zależy od wpłynięcia kwoty na konto szkoły, ponieważ na tej podstawie zamawiany jest u dostawcy na kolejny dzień.

Zespół Edukacyjny nr 9
ul. Spawaczy 3 D, 65-119 Zielona Góra
Bank PKO BP S.A nr : 35 1020 5402 0000 0202 0379 0771

Ważne:  W tytule przelewu proszę podać koniecznie: imię i nazwisko dziecka,  klasa,  ilość dni obiadowych, jeżeli dziecko nie będzie jadło we wszystkie dni w miesiącu, proszę podać,bez których dni jest wykupowany obiad.
Odpisy za KAŻDY dzień  można zgłaszać co najmniej dzień wcześniej do godziny 9.00 u intendenta szkoły pod numerem telefonu 723998705. Informację można przekazać także w formie sms.


OBIADY W MIESIĄCU WRZEŚNIU 2018 R.

Klasy II
VIII uczących się w budynku Szkoły
Podstawowej nr 11
ul.Spawaczy 3D


Wpłaty na obiady przyjmowane są TYLKO na konto szkoły.

Koszt obiadów w  miesiącu wrześniu ( od  04.09 )
Koszt jednego obiadu: 5,08 zł.
19 dni X 5,08 zł. = 96,52 zł.

Ważne: Wpłaty dokonywane po terminie wyznaczonym przez szkołę, będą zwracane na konto wpłacającego !
WPŁATY ZA OBIADY NA KONTO SZKOŁY
Proszę dokonywać w terminie:  29.08
07.09. 2018 r.  na konto szkoły:
Zespół Edukacyjny nr 9
ul. Spawaczy 3 D, 65-119 Zielona Góra
Bank PKO BP S.A nr : 35 1020 5402 0000 0202 0379 0771

Ważne:  W tytule przelewu proszę podać koniecznie: , imię i nazwisko dziecka,  klasa,  ilość dni obiadowych, jeżeli dziecko nie będzie jadło we wszystkie dni w miesiącu, proszę podać ,bez których dni jest wykupowany obiad.
Odpisy za KAŻDY dzień  można zgłaszać w sekretariacie Akademii Talentów do godziny 13.00 na dzień następny ; tel. 68 3237246

UROCZYSTE ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2018/2019
03
.09.2018 poniedziałek
 

9.30
Msza święta dla uczniów klas I-V w kościciele św. Alberta (pod opieką Rodziców)
10.30 Uroczyste Rozpoczęcie Roku Szkolnego 2018/2019
Klasy I, II d, e, f AT- apel  przed szkołą Akademii Talentów

10.30 Uroczyste Rozpoczęcie Roku Szkolnego 2018/2019
Klasy II a, b, c, g, III, IV, V- apel SP11

11.00 spotkanie z wychowawcą

10.30
Msza święta dla uczniów VI-VIII w kościele św. Alberta (pod opieką Rodziców)
11.30 Uroczyste Rozpoczęcie Roku Szkolnego 2018/2019
Klasy VI- VIII- apel SP11

12.00 spotkanie z wychowawcą

Obowiązuje strój galowy!


Przydział sal na spotkanie z wychowawcą
03.09.2018r.– poniedziałek

Klasa Wychowawca  sala
1a Katarzyna Piotrowska  1
1b Barbara Chwiałkowska  6
1c Anna Rudzińska  3
1d int Aleksandra Kudłaszyk/ Barbata Trela  4
1e Małgorzata Blachowska  5
1f Edyta Domagała  Świetlica mała
1g Patrycja Okowińska  2
2a Elżbieta Markiewicz  319
2b Jolanta Sosińska  320
2c Grażyna Kwaśnica-Andrzejczuk 231
2d Sulisława Zielińska   Sala komputerowa
2e Katarzyna Kordys Świetlica duża
2f Magdalena Staszewska-Frodyma sala gimnastyczna
2g Int Klaudia Skurzyńska/ Alicja Jokiel  330
3a Zofia Ponikiewska  331
3b Int. Marta Winnicka / Agnieszka Mieszkiel  232
3c Małgorzata Czajka-Gulczyńska 322
4a Katarzyna Limanówka 110
4b Renata Rogalska
113
4c Iwona Purowska 220
4d int. Tomasz Witosławski/  Alicja Nogajczyk  219
4e Joanna Wawrowicz 318a
4f Lena Zieja- Gazdowska2 310
4g Sylwia Zaurska  222
4h Magdalena Grabowska  221
4i Justyna Hudyma  117
5a Iwona Pytkowska-Rozalik  313
5b Teresa Michaliszyn  211
5c Magdalena Szkalińska  116
5d Aleksandra Raubo 210
5e Int. Bożena Piczak/Krystyna Rau   318
5f Dariusz Kurzawa  212
5g Mirosława Szubert 316
5h Lilla Filipiak  321
5i Anna Ciesielska  207a
5j Barbara Łaskawiec  213
6a Jolanta Ofiarska  310
6b Grażyna Wojnakowska  219
6c Karolina Flieger  318
6d int Tomasz Turkowski/Anna Tyliszcza
k 213
6e Małgorzata Gierasimowicz  212
6f Dominika Szumalo  321
6g Jolanta Klose  211
7a Dorota Rachmil-Wilczyńska  111
7b Dorota Kozica 117
7c Mariola Grzegorczyk 316
7d int. Anna Jankowska /  Anna Harla 17/319
7e Agnieszka Kostrzewa  110
8a Grażyna Dachtera
320
8b Alicja Sobańska 318a
8c Justyna Wypychowska
322
8d Mariola Bukowska  210
8e  int. Natalia Grendziak,/ A. Jankowska, J. Wawrowicz, A. Harla, R. Rogalska,
B. Zarzycka  313
  

Pomoce i przybory szkolne potrzebne w I klasie:

tornister
obuwie zmienne z jasną podeszwą
1 zeszyt 16 - kartkowy w wąskie linie oprawiony i podpisany na okładce
2 zeszyty w kratkę oprawione i podpisane na okładce
ołówki
linijka z wyraźną podziałką
gumka
temperówka
nożyczki
klej
blok rysunkowy biały i kolorowy (A3 i A4)
blok techniczny biały i kolorowy (A3 i A4)
kredki ołówkowe
kredki świecowe
mazaki
farby plakatowe
pędzle
papier kolorowy (mały i duży)
plastelina
dwie teczki na prace plastyczne i pisemne
Strój sportowy: biała bawełniana koszulka, granatowe spodenki, tenisówki z białą podeszwą
Strój galowy: dla dziewcząt - biała bluzka,granatowa lub czarna spódnica; dla chłopców - biała koszula, czarne lub granatowe spodnie
.
Wszystkie zeszyty, bloki, inne przybory powinny być czytelnie podpisane lub zaznaczone.

W zakładce u góry strony /Dla Rodziców/ znajduję się prezentacja pt: "Zakupy do szkoły" zachęcamy do obejrzenia.


Misja szkoły

Jesteśmy szkołą, która:
- Zapewnia wszystkim uczniom możliwość rozwoju na miarę indywidualnych predyspozycji w atmosferze życzliwości i poczucia bezpieczeństwa
- Kształtuje postawy tolerancji, aktywności, uczciwości i odpowiedzialności
- Wdraża do poszanowania wartości obyczajowych , kulturowych i narodowościowych Polski
- Uczy i pokazuje możliwości uczestnictwa w życiu społecznym klasy, szkoły, miasta, kraju, Europy i Świata  
- Budzi ciekawość dzieci i rozwija zainteresowanie wieloma dziedzinami nauki i sztuki oraz językami obcymi
Zachęca do odważnego patrzenia w przyszłość z przeświadczeniem o możliwości  realizacji swoich marzeń i pragnień
- Wpaja świadomość znaczenia kształcenia się przez całe życie poprzez naukę szkolną korzystanie z literatury, Internetu, uczestnictwo w kulturze oraz obserwację życia innych ludzi i kontaktu z innymi



Nasza szkoła bierze udział w
projekcie „Świat nauki – nowe standardy edukacji w szkołach zielonogórskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego”.
W ramach projektu uczniowie klas IV-VI wychodzą wraz
wychowawcami do  do Centrum Przyrodniczego

INFORMACJA
NUMER KONTA BANKOWEGO
Zespołu Edukacyjnego nr 9 w Zielonej Górze
DLA WPŁAT
-wyżywienie
-duplikaty legitymacji szkolnych
-duplikaty świadectw
Zespół Edukacyjny nr 9
Ul. Spawaczy 3d
65-119 Zielona Góra

35 1020 5402 0000 0202 0379 0771

Uwaga Rodzice,
Dane dotyczące  logowania się pierwszy raz do dziennika elektronicznego Vulcan.
Adres strony do logowania:
https://uonetplus.vulcan.net.pl/zielonagora

Adres z filmem instruktażowym:
https://www.vulcan.edu.pl/programy/e-dziennik-uonet-87#gotosekcja1631

Adres z instrukcją:
http://www.vulcan.edu.pl/vulcang_files/user/AABW/AABW-PDF/uonetplus/uonetplus_Logowanie-ucz-rodz.pdf



Oferta ubezpieczeniowa dla Miejskiego Przedszkola nr 46
tutaj:


Uzasadnienie wyboru:
Na ogłoszenie umieszczone na stronie internetowej szkoły odpowiedziały wydawnictwa Nowa Era Sp.z.o.o, oraz MAC S.A. Zaproponowane przez wydawnictwa ceny pozwolą na pokrycie kosztów związanych z zakupem podręczników i materiałów ćwiczeniowych do klas I, IV, VI, VII w ramach dotacji z budżetu państwa. Więcej informacji tutaj



Ogłoszenie o zamówieniu

Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 11 im. Kornela Makuszyńskiego w Zielonej Górze, informuje o udzielanym zamówieniu na wyposażenie szkoły w podręczniki i materiały ćwiczeniowe w roku szkolnym 2017/2018.

załącznik tutaj:


"
Diamentową Tarczę" otrzymuje uczeń, który uzyskał w ostatnich trzech latach
nauki średnią końcoworoczną powyżej 5,0 i ocenę z zachowania wzorową, a ponadto został laureatem wojewódzkiegokonkursu przedmiotowego(potwierdzonego na liście Lubuskiego Kuratora Oświaty) lub laureatem innego
artystycznego lub sportowego ogólnopolskiego minimum dwuetapowego
konkursu oraz uzyskał rekomendację nauczyciela przedmiotu, w zakresie którego
odniósł sukces.


„Złotą Tarczę”
otrzymuje uczeń, który uzyskał w ostatnich trzech latach nauki
średnią końcoworoczną powyżej 5,0 i co najmniej dwa razy ocenę wzorową (raz
bardzo dobrą) z zachowania, a ponadto został finalistą wojewódzkiego konkursu
przedmiotowego (potwierdzonego na liście Lubuskiego Kuratora Oświaty) lub
laureatem minimum dwuetapowego wojewódzkiego konkursu artystycznego lub
sportowego oraz uzyskał rekomendację nauczyciela przedmiotu, w zakresie
którego odniósł sukces.




Uprzejmie przypominamy, że z dniem 15 lutego 2017 r.  weszły w życie nowe  przepisy dotyczące zwrotu kwoty, której szkoła podstawowa może żądać od rodziców ucznia w przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub niezwrócenia podręcznika lub materiału edukacyjnego.
Zgodnie z obowiązującym od 15 lutego 2017 r. art. 22ak ust. 3 ustawy z dnia  
7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2016 r. poz. 1943 ze zm.) szkoła podstawowa może żądać od rodziców ucznia zwrotu kwoty nieprzekraczającej kosztu zakupu podręcznika lub materiału edukacyjnego. Kwota zwrotu stanowi dochód organu prowadzącego szkołę.
Powyższy przepis odnosi się do wszystkich podręczników, zarówno zakupionych ze środków dotacji celowej jaki i tych zapewnianych przez Ministra Edukacji Narodowej do klas I, II i III.
W przypadku podręczników do klasy I, II i III zapewnionych przez Ministra Edukacji Narodowej, kwota zwrotu nie powinna być wyższa niż:
·      4,34 zł za każdą z czterech części „Naszego elementarza” do klasy I szkoły podstawowej;
·      4,21 zł za każdą z dziewięciu części podręcznika „Nasza szkoła” do klasy II szkoły podstawowej;
·      2,35 zł za każdą z dziesięciu części podręcznika „Nasza szkoła” do klasy III szkoły podstawowej.






 

Uwagi dotyczące strony prosimy kierować pod adres:algan110@wp.pl

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego